Vägvalen klara!

Framme i Tuterud!.... och var i helsike ligger det kanske ni undrar då. Men vet ni vad? det undrar vi också!!!
Igår satt vi ett par timmar och gjorde klart de sista vägvalen för cyklingen, från Karlstad till Norge. I eller strax norr om Kongsberg ska vi sedan gå på vandringsleden som går mot Gaustatoppen! Helt klara är vi ju dock inte utan nu blir det att gå tillbaka och titta igenom allt samt bestämma dagsetapper och stopp för lunch och handling av mat.
Har varit dålig att uppdatera på sistone men ska bättra mig, det har varit mycket roligt (och även en del jobbigt) den senaste veckan.
Idag har jag och Daniel börjat sätta upp de affischer som vi blivit sponsrade med, i skolan och på löp. Nästa sak är att vi ska iväg till Upplands Väsby och köra ett pass på bana. Ikväll blir det fortsatt arbete med projektet och jag lovar en ordentlig blogguppdatering!
Vi hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback