Snart långhelg!

Idag är sista skoldagen denna vecka, imorrn börjar Kristi Himmelsfärds helgen med fyra dagars ledigt. Härligt!

Men först ska onsdagen klaras av. Just nu har jag rast mitt i Svenska C lektionen. Vi arbetar med våra avslutande uppsatser. Uppsatsen ska bygga på en frågeställning varpå jag har valt: Nämndemän,ett hot mot rättssäkerheten?

I eftermiddag när jag åker hem till Uppsala ska jag därför direkt till tingsrätten där jag ska intervjua en domare, samt förhoppningsvis också en nämndeman, intressant!

Innan jag drar från centrum ska jag även till banken och öppna mitt och Daniels gemensamma projektkonto. Sen blir det nog ett litet cykelpass ikväll innan läggdags, imorgon åker jag upp till stugan i Dalarna. Ska bli riktigt skönt att ta det lugnt där uppe ett tag!

Känner att kroppen är riktigt mör idag efter gårdagens pass på bana. Jag körde 3X4X150m i rätt hyfsad fart. Första riktiga snabbhetspasset och banpasset på nästan 1år(!) så det kändes väldigt ovant. Men riktigt kul var det!

Nu blir det fortsatt Svenska jobb och därefter geografi och internationella relationer, vi hör mer ikväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback