Slut på långhelgen!

Igår firade vi min lillasyster Ida som fyller 10år uppe i stugan tillsammans med mormor, morfar, farmor och farfar. Vi hade en trevlig dag utomhus där vi fick umgås ordentligt. Jag gjorde även bland det manligaste man kan göra, nämligen att hugga ved. Kom igång riktigt ordentligt med yxan, vedflisorna ritkgit yrde omkring mig. Sen på eftermiddagen åkte vi hem, jag övningskörde större delen av vägen. På kvällen blev det sedan ett snabbdistans pass i standsskogen 5km i 3.34fart, var en riktigt härlig löparkväll!!!
Idag gick jag upp tidigt för en långdist tillsammans med min hemmatränare Örjan. Efter passet stannade han kvar hemma hos mig och vi snackade lite träningsupplägg inför sommaren. Resten av dagen har ängnats åt plugg och projektarbete. Nu ska syrran ha kompiskalas så det känns som läge att sticka tillbaka till Stockholm, ses!
Ska även tillägga att vi idag fått ett till mediagenomslag, Uppsala Nya Tidning skrev en liten ruta om JonssonBokefors-Challenge i dagens tidning, Kul!!!!
Då man måste betala för att titta på huvudtidningen på nätet så lägger jag istället upp en bild här på bloggen, kul att stå med i en sån stor tidning som UNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback