One step further!

Ja idag är det torsdag. Imorse hade jag en engelska lektion, den sista innan nästa veckas nationella prov. Därefter var det prov i affärsjuridik, eftersom jag varit borta både i helgen och med cyklingen i veckan hade det inte blivit så mycket plugg som jag hoppats. Tycker ändå det kändes ganska bra.

Efter solande på lunchrasten tillsammans med resten av grabbarna i tvåan och Sofia hade jag Internationella Relationer. Vi gör ett grupparbete om demokrati och rättviserörelsen Attac.

Efter skolan drog jag och Jonsson in till stan och till den cykelaffär som vi tidigare haft kontakt med. Vi testade kläder och skor och gjorde klart den lista med saker vi behöver och vad det kommer att kosta. Nu ska vi bara bestämma oss och skicka iväg en beställning. När allt är klart lovar jag att berätta mer, hittils är vi väldigt nöjda med samarbetet/stödet vi fått.


Nu sitter vi på pendeln med stopp i Helenelund. Vi hade tänkt att även öppna konto på Nordea men hann tyvärr inte då de stänger redan 16:00. När vi kommer fram ska vi ut på en dist och ikväll blir det att göra klart det sista med nomineringsfilmerna.

Vi hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback