Nu är det nära!

Ja hörrni, nu är det inte långt kvar. Jag vill passa på att tacka alla för att ni hängt i och läst bloggen nu i nästan tre månaders tid. Jag har verkligen gjort mitt bästa för att uppdatera er så ofta som möjligt vad JonssonBokefors har för sig. Jag hoppas ni har funnit läsningen intressant. För har ni gjort det hittills kan jag ju lova att det är nu det riktigt roliga börjar!!!!


Jag ska uppdatera bloggen så ofta som det bara går utefter stopp, batteri i mobilen och tillgång till nätverk. Ni kommer få veta allt som händer och med tanke på vad vi gett oss på kommer det nog bli både spännande och underhållande läsning!

Veckan har gått fort med tankarna svävande på lördagens start. Samtidigt har det varit mycket i skolan såhär de sista dagarna. Ikväll ska jag skicka in den avslutande SVC uppsatsen sen är jag friiiiii:-D

Helgens bravader i Nacka gick fint. Inga större problem med tält och matlagning. Cyklingen fungerade också, några vägvalsmissar och en liten krasch på mig (oväntat!?) men nu hittar vi ut snabbt ur Stockholm på lördag.

I övrigt har veckan gått ut på att få ihop allt vad gäller utrustning. Det har varit en del strul men nu har det löst sig och vi har alla grejer som behövs!

Vi hörs imorrn igen, sista kvällen innan avfärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback