God kväll!

Efter skolan idag stack jag hem. Sov en liten stund och satte sedan igång med att plugga. Har en grymt stor och omfattande geografi uppsats som ska vara inne på fredag samt ett prov i internationella relationer imorgon.

Men jag kunde bara inte motstå det underbara vädret så provplugget fick bli samtidigt som jag solade ute på vårt matsalstak. Vi var flera stycken som låg och glassade där ute på taket, riktigt skönt var det!

Efter middagen blev det arbete med projektet. Vi spikade vandringsvägen 6-7mil lång blir den och fick dra om sista etappen på cyklingen som å sin sida blev 5mil längre!!!

Vi gjorde även klart projektplanen samt planerade vad som ska göras i helgen. Vi ska vara hos Jonsson lördag/söndag och göra klart det sista inför starten om en och en halv vecka!

Avslutningsvis höll vi även en intervju med Albin Sjöblom, årskurs 3 på löp om hur han ser på JonssonBokefors-Challenge och vilka problem som riskerar uppstå! Hela den spännande intervjun finns att läsa på bloggen innan helgens slut, missa inte det!

Nu är jag super trött, gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback