Fullspäckad lördag!

Hallå!
Jag kom nyligen hem från globen där jag såg Sverige - Tjeckien i hockey-VM. Det var en riktigt bra match som slutade 4-1 till Sverige. Sverige hade ett konstant tryck genom hela matchen, men tjeckerna kom på farliga kontringar. Nu är det bara att hoppas på en lika bra fortsättning, GO SVERIGE!

Under förmiddagen arrangerade Tureberg den traditionella Turebergsstafetten, och där jag sprang en sträcka för Spårvägens seniorlag. Då hela laget bestod av lång- och medeldistanslöpare, fick jag ställa upp och ta sprintsträckan, 230m. Det kändes helt klart ovant, men gick ändå bra och vi slutade på en fin andraplats. Därefter blev det långintervaller, det kändes lite klent att bara köra ett 230m-lopp...

Nu ser jag att klockan har passet midnatt och jag har lite att fixa innan läggdags... jag tycker ändå jag har skrivit ovanligt mycket!

Ha det bäst! /Daniel

Henrik Zetterberg, matchens bästa spelare enligt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback