DET FLYTER PÅ!

Idag har det äntligen flutit på lite med projektet och jag har rott i hamn med flera grejer!

Dels har jag efter alla misslyckade försök att öppna konto på banken (vilket inte är så lätt eftersom de aldrig har öppet) har jag idag tillsist lyckats. Så nu har JonssonBokefors-Challenge ett eget separat projektkonto där våra sponsorer kan sätta in pengar. Ett konto som delas 50/50 mellan mig och Daniel.  Dessutom var det ju kul att få använda sina juridikkunskaper genom att hjälpa Daniel att skriva en schysst fullmakt så att jag kunde genomföra registreringen utan honom idag!

Jag har även gjort en intervju med Uppsala Nya Tidning per telefon idag. En intervju som kommer stå med i morgondagens tidning så det är bara kika under ”hålla där” spalten. Kul att vi uppmärksammas i en sådan stor tidning som UNT.

Dessutom har jag fått bekräftat att beställningen av våra cykelgrejer har gått iväg och att dom är framme för upphämtning i början av nästa vecka, super! Stort tack till våra sponsorer Merida och Söder Cykel!!!!

I övrigt har det varit en bra dag. Varit i Ludvika och träffat mormor och morfar. Tränat ett pass flåsiga intervaller (10X2min) i ett tufft terrängspår. Under tiden jag, mamma och syrrorna var i Ludvika har pappa och farfar jobbat med bastun och äntligen är den, klaaaaaaaaaaar!!! Efter ett års jobb ska vi nu ikväll äntligen få inviga med ett bastubad, härligt!

Härligt med bastu, obs bilden visar INTE våran, vår är ju mycket läckrare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback