Ännu en gång helg!

Med mindre än 1 månad kvar till start? 2 juni är datumet att lägga till minnet.

Nu ska jag snart hem till Uppsala. Imorse körde jag ett intervallpass själv i Rösjöspåret, stege 5,4,3,2,1,4,3,2,1min. Inte jätte pigg i benen direkt men passet funkade ok. Jag behöll ett bra fokus genom hela passet.

I helgen har jag väldigt mycket för mig. Plugg, plugg, plugg..... Ikväll måste jag skicka in ett grupparbete internationella relationer, sedan blir det engelska inför nationella på måndag.
Sedan blir det även en hel del arbete med projektet och inskrivning i träningsdagboken där jag ligger efter.

Ett par träningspass ska jag också få till.

Ha nu en trevlig fredagskväll!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback