MOT UPPSALA OCH NACKA

Jahapp då var det helg igen. Riktigt skönt faktiskt då det har varit en hektisk dag.

Gick upp tidigt för att köra ett kvalitetspass, tung o stel kropp förövrigt. Sen hade jag möte med Ola, min tränare på Löp innan det var dags för plugg. Efter lektionerna med bland annat en redovisning i geografi cyklade jag tillbaka till löp och packade samt städade undan på mitt rum.

Det ska nämligen vara läger för 96or 97or i helgen och då måste vi lämna våra rum, lite tveksamt att vi ska behöva göra det utan ersättning men men.... nu sitter jag på ett knökfullt upptåg påväg till min vackra hemstad.

Daniel har skrivit ihop en hel del info om Cancerfonden som kommer ut på bloggen senare idag. Ha nu en bra fredagskväll, det ska iallafall vi på Jonsson Bokefors - Challenge ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback