Innan läggdags!

Vi har suttit med projektet i ett par timmar nu och ska snart ta ett break och käka lite.

Senaste uppdateringarna. Passet med den tuffa långbacken jag pratade om gick bra för min del, börjar äntligen komma igång allt mer och kroppen svarar bra. Alltid kul att köra i ett stort gäng som idag också.

På projektfronten har vi ikväll mailat med vår grafiska designer med våra synpunkter på hennes första utkast till affischer. Vi har även marknadsfört oss mer på facebook men framför allt…..

Vi har fått ett första media genomslag!

Imorgon ska vi åka till Hellasgården i Nacka för att bli intervjuade av en reporter på ”Mitt i Nacka” som ska göra ett reportage om oss, spännande!

Ps. lägger till en bild från när Jonsson vann Lidingöloppet, visst är han gullig!? Lika gullig som överlägsen….

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback