GOD KVÄLL I SOLNEDGÅNGEN!

Efter en regning torsdag börjatr det nu klarna upp lite grann. Ni ska få höra vad vi har på g!
Daniel satt uppe länge igår kväll och skrev ihop lite olika mallar med info samt skickade iväg mail angående sponsring. Vi är mitt uppe i det nu, mer kan jag inte avslöja än men vi har fått viss positiv respons.
Idag har vi tränat hårt. Både jag och Daniel har kört dubbelpass. Jonsson körde simning i förmiddags och på eftermiddagen 13,5km distans. Själv rullade jag 8km i lungt tempo vid halv 7tiden imorse innan skolan och sen på eftermiddagen var det långintervaller. 6X1000m gemensamt med de andra i löpargänget med en lång efterfäljande styrka samt vadmassage hos våran sjukgymnast. Tuff träning men som gick helt ok. Kroppen har funkat över förväntan den här veckan med tanke på min ganska risiga bakgrund och det är gött att komma igång ordentligt, så skönt när det inte gör ont någonstans (ja alltså förutom den ständiga löparstelheten det vill säga)
Ikväll blir det fortsatt jobb med projektet samt lite plugg etc. Bland annat ska jag kolla runt på tryckerier, så om någon där ute som läser detta har någon kontakt med ett tryckeri så vet ni att vi vore intresserade av ett samarbete!
Ska också passa på att vara uppe lite längre då det blir sovmorgon imorgon. Sedan veckans sista skoldag (halvdag) och därefter hemfärd till Uppsala. På lördag är det sedan dags för årets tävlingsdebut, Rösjöracet terränglopp 5km här i Sollentuna. Räknar kanske inte med några stordåd men kul ska det bli att tävla igen. Inget går upp mot den där adrenalinkicket som infinner sig.
Ha en bra kväll vi hörs! Mot toppen - Mot cancern


(Bilden är från Kil 2010 när jag tog mitt första SM-guld, distansen var 800m. Har svårt att se hur något ska kunna slå den underbara känslan men anar att den som infinner sig när vi står högst upp på Gaustatoppen i juni kan vara i närheten iallafall!)




Stöd vårat projekt- stöd Cancerfonden, tillsammans gör vi skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback