DET OMÖJLIGA TAR BARA LITE LÄNGRE TID



Helt slutkörd efter alla dagens aktiviteter och 1h på cykelsadeln.
Ikväll blir det att vila sig lite och börja plugga affärsjuridik inför provet på tisdag. De andra i korridoren har precis kommit upp från källaren efter några svettiga matcher pingis. Själv skippade jag det idag men igår körde jag i över 1h. Det var en tufft dubbelmatch Uppland vs Stockholm. Jag och Erik mot Daniel och Joel!!! Efter en svag inledning från Uppland med två förluster skärpte vi till oss och tog två raka. Sista och avgörande matchen var otroligt nervpirrande med lika efter 11poäng och sedan tog det många machbollar innan........ 08orna tyvärr gick segrande ur striden.
Men men vi kommer tillbaka.
I övrigt rullar JonssonBokefors-Challenge på, jag ska titta runt på lite tryckerier och Daniel har en hel del markandsföring och sponsring på g.
Ha en bra kväll! Ps. det ryktas om att Jonsson snart ska skriva sitt första inlägg på bloggen, tycker jag har varit allt för dominerande (även om jag trots allt är bloggansvarig) så snart, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback