Bloggdebut!

Ja det här är alltså mitt första blogginlägg, men ”bättre sent än aldrig” som man brukar säga.

 

Jag har precis gjort en presentation om vårt projektarbete som jag snart ska skicka iväg till några olika affärer jag varit i kontakt med angående sponsring. Som Jesper nämnt så jobbar vi på att bli sponsrade med diverse utrustning till resan. Så nu är det bara att hålla tummarna!

 

I övrigt så har jag, precis som Jesper, kört ett cykelpass idag. Jag körde lite varierade intervaller samt lite extra lång uppvärmning för att få lite ”cykelmängd”. Det känns som att man behöver börja öka antalet kilometer på sadeln en aning, det är inte alltför långt kvar tills vi ska cykla drygt 15mil om dagen…

 

Nu har jag absolut inga fler idéer om vad ska skriva, så det får räcka såhär för denna gång. Jag tycker själv att det var en godkänd debut.

Ha det bäst! //Daniel

Mot Toppen – Mot Cancern

(Bilden är från Monte Gordo Portugal där jag har varit tre gånger redan, om en vecka fyra. Riktigt bra ställe för löpträning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback