Andas in naturen, känn harmoni med det som är runt dig!

Våren är definitivt här för att stanna och solen skiner medan jag sitter på tåget hem från Sollentuna. Blir skönt att slappa ett (litet) tag innan jag åker tillbaka imorrn kväll. Har mycket som ska göras i helgen. En engelska uppsats ska skrivas och affärsjuridik ska läsas. Samtidigt har vi massa på g med projektet. Men först ska jag träffa pappa på stan, vi ska kolla på en ny cykel!!!!!

Alltså den cykel som om ett par månader ska trampa iväg västerut. Ska bli min 18års present, en schysst träningscykel som går att köra både i standdmiljö men framförallt långcyklingar!
Tänkte även försöka shoppa lite idag. Om 1,5v bär det av på träningsläger till Portugal och jag behöver nya sommarkläder!

Med projektet flyter det på, insamlingen går stadigt framåt men vi hoppas på mer, glöm inte att vi lovat att göra ännu en utmaning om ni ser till att vi når 10 000kr, några tusen fattas dit men med er hjälp ska vi lyckas.
Vi har haft vidare kontakt med vår grafiska designer och affischerna är snart klara, kul och riktigt snygga blir dom! I övrigt kämpar vi på med företag och media, som sagt mkt på g i helgen och imorrn kväll ska jag berätta om vad som hänt, förhoppningsvis har vi fått mkt gjort och mer pengar har kommit in!

Ha en skön lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback