Samma väg, fast baklänges

Jag och Daniel sitter på tåget med knappa två timmar kvar till Stockholm. Under eftermiddagen har vi passerat flera av de orter vi besökte under cyklingen, vilket känns lite konstigt men samtidigt väcker många minnen.


Vi vill också passa på att tacka alla er som följt oss och på olika sätt stöttat oss under våran resa. Det har betytt otroligt mycket.

Nu är JonssonBokefors-Challenge 2012 över. Men detta betyder inte att min och Daniels glöd för äventyr och kamp mot cancern är slut. Vi har redan börjat fundera på vad man skulle kunna hitta på nästa gång, så vem vet, om ett år kanske vi är iväg igen!? Detta återstår att se men i nuläget ska det bli skönt att komma hem och ha ett välbehövligt sommarlov.

Resan är alltså snart slut men det betyder inte att hela projektet är över. Insamlingen stänger inte förren sista Juni och fram tills dess kommer bloggen och Facebook-sidan vara fortsatt väluppdaterade. Självklart kommer en väldig massa bilder från resan läggas upp och det vill ni inte missa!!! Dessutom ska en sammanfattning av resan skrivas samt en text med "äventyret ur Daniels perspektiv" eftersom det hittills bara är jag som skrivit. Så jag säger bara det, sluta inte läsa bloggen för det är nu det bästa börjar.

I övrigt tackar vi för att ha fått vara med om en sådan spännande resa som knappast lär vara den sista, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback