En vecka kvar!

Halloj! Hoppas alla har haft en trevlig midsommar!
 
Igår kom jag hem till Uppsala igen efter en riktigt härlig vecka hos min flickvän Sofia i Linköping. Nu har jag kommit tillbaka i gammal vanlig löpträning och känner mig ordentligt uppvilad, redo för nya utmaningar. 
 
Idag kommer stora tjocka släkten, min lillasyster Linda ska nämligen konfirmera sig i Uppsala Domkyrka i eftermiddag så det blir en rolig dag. Men först ska jag sticka ut på en dist nu om en timme med min tränare Örjan. Imorgon börjar så nästa äventyr. Upp tidigt inatt och vidare till Arlanda för att därefter ta planet till Barcelona. Efter storstan ska vi sedan vidare till Mallorca och Menorca. Ser fram emot en rolig resa med familjen, och ser lite extra mycket fram till Semi-finalen mellan Spanien och Portugal i forbolls-EM. Vilket jäkla drag det kommer att vara!
 
Nu är det mindre än en vecka kvar tills insamlingen stängs ner. 30 Juni är sista datum för att sätta in pengar. Det är alltså sista chansen för er som ännu inte satt in några pengar och känner för att bidra att göra det! Vi kan i övrigt säga att vi är otroligt stolta över att nu nått upp över 20 000kr. Helt fantastiskt och en stor eloge till alla ni som har bidragit.
 
Som tidigare nämnt kommer bloggen fortsatt att uppdateras till den sista juni sedan är projektet iallafall på bloggen över. För mig och Daniel gäller dock att börja jobba på slutredovisningen som ska visas upp i skolan i höst.
 
Hörs mer nästa vecka, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback