"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!"

Det är helt otroligt vad tiden går fort! Nu är vi framme vid sista kvällen innan avfärd, och jag tycker det känns som att det bara var några veckor sedan vi kom på idéen om projektet.
Nu håller jag och Jesper på att tömma våra rum på internatet, för att sedan bege oss hem till mig för att packa ner all utrutsning i cykelväskorna och cykelvagnen. Det kommer helt klart bli en utmaning att få till packningen, med allt vi ska ha med oss!
Såhär kvällen innan känner jag mig lite pirriig och spänd, men samtidigt laddad och förväntansfull. Det ändå tråkiga är att vädret ser ut att bli ganska dåligt under resan, men vi får hoppas att metreologerna är "ute och cyklar". Annars får vi gå efter mottot: "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!" Hur som helst så ska det bli väldigt kul att komma iväg, vi är båda ganska trötta på förberedelser vid det här laget...

Det här är förmodligen det sista blogginlägget innan avfärd, men vi ska försöka uppdatera bloggen så ofta som möjligt under resan. Till er som ännu inte skänkt till vår insamling, så är det ett gyllene läge att göra det som en stöttning på vägen!

Wish us luck! /Daniel


Där uppe ska vi stå om 13 dagar!

Kommentarer
Postat av: Fam Bokefors

Vi håller tummarna och ber till vädergudarna att det ska bli bättre;-) Kör hårt, använd ert goda omdöme och lycka till! Det kommer bli minnesvärt och lärorikt!

2012-06-01 @ 17:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback