Dag 5 Nu börjar man vara långt hemifrån!

Goddag gott folk, idag flyter det på vi är nu framme i Arvika efter ungefär 7mils cykling och dan ska avslutas med kanske 5-10km till innan vi slår läger. Ska försöka hitta något schysst place vid någon sjö!

Solen skiner och vägen har varit relativt lättsam idag så vi är på gott humör. Nu håller Daniel på och handlar käk, vi måste handla på oss innan vi sticker ut i ödemarken medans jag står och laddar mobilen inne på Coop. Måste se riktigt rolig ut där jag står i mataffären med en sladd hängandes mot väggen.

Vad som hände igår kväll hinner jag inte berätta nu utan ni får vänta tills ikväll. Men jag kan ju avslöja att det var både poliser, nattkörning, tältuppsättning i mörkret och knarkare med i bilden.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback