Den enda övertidsersättning vi ber om är ert stöd till Cancerfonden!

 

Idag har det varit ett högt tempo. Plugg, plugg och åter plugg.

 

Engelska B arbete inskickat och svenska tal skrivet. Dessutom har jag läst på geografi inför klimat och väder provet på måndag. Förutom plugg har jag också tränat, körde ett lättare intervallpass i stadsskogen och laddade inför Slottsstafetten runt Uppsala slott imorgon, ska bli riktigt kul!

 

Men jag har även jobbat på med projektet. Jag har varit i kontakt med möjliga sponsorer men också framförallt så var det idag min tur att agera brevbärare i närområdet hemma. La i lappar i 30-40 brevlådor i Berthåga och var även över och pratade med de närmaste grannarna. Nu får vi se om detta kan ge något till Cancerfonden. Insamlingen rullar iallafall vidare, 11 250kr i nuläget och vi och Cancerfonden är sååå tacksamma för ert stöd.

 

Nästa veckas projektarbete ser ut som följande: Jag och Daniel ska till Nordea och öppna ett gemensamt separat konto där sponsorer som vill stödja oss med pengar till att köpa material kan sätta in dessa. Vi ska även till en cykelaffär och kolla på utrustning (mer info om detta får ni när allt är klart). Sist men inte minst ska vi också äntligen sätta igång med att planera vägvalen inför resan. Jag ska även försöka fixa till bloggens design lite och kanske försöka utveckla inläggen med fler bilder och videor.

Vi kör hårt, hoppas ni gör det också!

 

(Bilden är från Fjällen i somras (stilig eller hur?), fiskade lite bäcköring. Jag må vara stadsbo men lite utomhus erfarenhet har jag allt och tillsammans med Daniel ska det nog inte vara några problem att klara oss själva med boende och mat i två veckor, eller.....!?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback