Uppsalaslätten på höger och vänster sida

I bilen på väg till internatet. Blev hämtad i Stockholm av pappa igår och åkte hem, vilade, åt, sov en stund, tittade på tv och la mig. Blev ju en hyfsat slitig resdag så det var skönt att komma hem.

Söndagen började med lite plugg och sedan kom delar av släkten för att fira mig (även jag fyller år nu i april, nämligen på torsdag) mormor och morfar var redan här och nu kom också kusinerna från Täby. Kul, fick en del riktigt schyssta presenter men den kanske största är kvar, jag ska ju få en cykel inför Norgeresan. Vi har tittat på några olika och ska bestämma oss snart.

Nu ska det bli gött att komma tillbaka till löp, känner mig lite trött men ska nog klara av veckans uppsatser och seminarium. Idag blev det vilodag så ska förhoppningsvis dra igång med lite träning igen imorgon. På lördag och söndag är det tävling.

Nu fortsätter även projektarbetet, vi har en väldig massa på g som vi hoppas ska gå i lås under veckan. Lovar att uppdatera er ordentligt vad som händer med affischer, material, vägval etc!

Ha en bra söndagskväll och missa inte premiären av Mästarnas Mästare på Svt. Riktigt rolig programserie och vem vet, om idrottskarriären lyckas riktigt bra kanske man kan på en inbjudan till programmet om sisådär 50 år....!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback