Söndag kväll

Söndagskvällsplugg, sista dagen på helgen brukar bli mycket plugg för min del. Mamma har precis förhört mig på Affärsjuridiken där jag har prov. På tisdag gäller det. Jag har även varit en sväng till Gränby Centrum och shoppat det sista inför Portugal samt packat. Nu tänkte jag börja titta lite på geografin, vad kännetecknar Medelhavsklimat? Orsaker och konsekvenser.
I övrigt vill jag räcka ett stort tack till Jakob, Upsala IF Friidrotts webansvarige som har lagt ut en liten artikel samt länk på klubbens hemsida. Stort tack!
Insamlingen har gått lite trögt på sista tiden, kom igen alla ni som ännu inte har skänkt, gör det! Pengarna går verkligen ett viktigt ändamål! 6700kr kan med er hjälp bli 25 00kr!
JonssonBokefors-Challenge tackar för den här veckan och hoppas på en god fortsättning. Imorgon är det exakt 2månader till avfärd, det drar ihop sig.....
Mot Toppen-Mot Cancern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback