Redan slut på veckan!?

Igår var det en helt vanlig dag i skolan, 8:20-13:40. Sedan direkt hem och byta om och sedan träning. Körde själv 4X5min i Tröskelfart på Järvafältet. På detta la jag en del rusher och utförslöpning för att hitta lite speed inför helgen då det är Terräng-SM i Linköping för både mig och Daniel. Avslutade passet med styrka och på kvällen spelade vi in den sista nomineringsfilmen, skönt att vara klar! I samband med detta firade vi även vår löparkompis Julia Hässel som fyllde arton i söndags, grattis!

Vi var är till Nordea i Sollentuna Centrum igår på lunchrasten. Vi tänkte öppna ett gemensamt konto men när vi kom dit visade det sig att dom saknade en kassa, endast bokade tider gällde, illa. Närmsta kassa låg tydligen i Kista och dit är det ju inte så lätt att ta sig om man går i skolan på dagarna, särskilt inte eftersom bankerna ju aldrig har öppet, 10-16 och då ska man ha en väldig tur!!! Vi siktar därför på att istället gå in på Nordea i Uppsala när vi åker hem till mig på måndag. På tisdag bär det ju nämligen av mot Dalarna med cykel, man börjar ju nästan bli nervös!

Nu sitter jag på pendeln påväg till löp. Har varit inne hos kiropraktorn i stan. Innan skolan ska jag även till Frida, vår sjukgymnast och få lite massage. Sedan blir det skola och efter plugget åker jag hem och kör ett litet löppass ikväll samt tidig sänggång. Imorrn går Upsala IFs minibuss till Linköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback