Mitt i veckan!

Hallå allihopa!

Har precis hållit mitt tal i svenskan. Är rätt nöjd men borde kanske använt mer kroppsspråk!? Efter lunch blir det nyhetsrapportering på Internationella relationer, där ska även frågan: vilka kriterier tycker ni ska vara uppfyllda för att få bli medlem i EU? Besvaras, detta är högst aktuellt nu när många av de Östeuropeiska länderna ansöker om medlemskap i unionen.

I eftermiddag blir det projektjobb, bl.a. Ska vi börja planera resvägen. Ledsen för svag uppdatering senaste dagarna men det har haft mycket för mig. Bland annat ska vi ju bli klara med nomineringsfilmerna, om två veckor är det dags. Samtidigt är det hög tid att bestämma sig om utklädnad, studentskivans tema är Look-a-like, någon som har något förslag?

Igår var det träning, gick riktigt riktigt tungt... Så är det ibland!

Nu blir det geografi, hörs senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback