Mindre än 2månader kvar, mycket på gång!

 

Daniel har åkt hem för att packa men under dagen har det hänt en hel del vad gällande projektet.

Jonssons brevutdelning och annat verkar ha gett resultat och vi är nu uppe i 7400kr, kul. Jag tror, med er hjälp att vi ska kunna nå 10 000kr innan veckan är slut. Så jag ber er som ännu inte har gjort det att skänka en gåva:

SMS:a: "BESEGRA 6155 (namn)" till 72988 så skänker du 50kr!

Jag har jobbat vidare med att höra av mig till fler tidningar som vi nu hoppas ska nappa. Jag har också tittat ut några tryckerier som jag ska höra av mig till och hoppas att de vill sponsra oss med affischer och flygblad. Det är mycket mail som ska skickas åt olika håll och många samtal som ska ringas.

Vi har även varit i kontakt med andra företag när det gäller sponsring och jobbar vidare på det spåret, ännu kan vi inte avslöja något.

Flera saker har alltså hänt men framför allt. Stort tack till våran bidragstagare Cancerfonden vars medarbetare har uppmärksammat JonssonBokefors-Challenge på sin Blogg och Facebook-sida. En blogg jag för övrigt varmt kan rekomendera för den som på något sätt har kommit i kontakt med cancern och vill veta mer. Känns bra att Cancerfonden tycker vi gör ett bra arbete. Gör oss ännu mer motiverade att jobba vidare ännu hårdare med att samla in pengar till deras forskning!


(Bilden är från när jag var i fjällen Hemavan/Tärnaby i somras. Var uppe och vandrade och fiskade några dar. För min del kommer cyklingen bli det tuffa, den 8 mil långa vandringen tror jag bara kommer vara rolig! Riktigt härligt var det på toppen i somras iallafall och utsikten därifrån på 1000m höjd var fantastisk. Tänk då att Gaustatoppen är dubbelt så hög. Läängtar tills vi står där!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback