Helgen går mot sitt slut…

God eftermiddag! Jag har nyligen klivit ut ur bastun som jag unnade mig efter ett långpass på drygt 2 mil. Nu ska jag plugga matte (som jag egentligen borde göra i denna stund) eftersom jag har matte D prov imorgon.

Igår gjorde jag debut som brevbärare. Jag gick under kvällen runt i grannområdet och delade ut små reklamblad om projektet. Nu är det bara att hoppas på att grannarna är generösa och skänker en slant.

Innan min brevbärardebut var jag på Bosön och tränade lite bana inomhus för att slippa undan snöovädret. Där stötte jag som vanligt på ett antal kändisar. Den här gången var både Moa Hjelmer och Neil de Oliveria där och tränade. Och i omklädningsrummet stötte jag på Rune Larsson. För er som inte vet vem det är, så är han en ultralöpare som bland annat har sprungit över USA och rott över Atlanten. Riktigt cool snubbe!

 

Se till att njuta av helgen sista timmar! //Daniel

( Även farsan tävlar ibland, vi är ju en elitidrottande familj!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback