18år!!!!!!

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag? Nej det är ingen vanligt dag, för det är Daniels födelsedag, hurra hurra hurra!!!!

Jonsson tar idag steget in i vuxenvärlden och det ska självklart firas med middag på områdets finaste restaurang. Hela löp ska med så det blir nog en riktigt rolig kväll.

Träningen har hittills flutit på även om jag börjar känna mig rätt sliten. Igår körde jag ett cykelpass knappt 7mil. Riktigt bra gick det, en härlig tur med vacker omgivning. Nu är det bara ett par dar kvar i Portugal innan hemfärd så vi ska se till att njuta ordentligt.

Ha det bra vi hörs!

Ps. Det är fritt fram att i kommentaren skicka en grattishälsning till min käre projektkollega!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag kan se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback